Alla ♥ Dag

Har känt mig underlig hela dagen. Tror det är sviterna efter sjukhusvistelsen i fredags. Känner mig darrig och yr så fort jag anstränger mig lite. Så dagen som jag hade planerat har helt gått i stöpet. Jag skulle dammsuga och snygga till här hemma inför ikväll när jag och Ph ska äta mysig Alla ♥ Dag-middag. Men det ser ut som att jag får samla mina krafter och göra det jag orkar.

Det är en fantastiskt strålande dag utanför fönstret och jag orkar knappt gå runt kvarteret med hunden. Känns som en otrolig besvikelse. Men det kommer förhoppningsvis fler fina dagar framöver då jag kan vara ute en hel dag om jag så vill.


Jag vill iallafall passa på att önska alla mina nära, kära och obekanta en mysig Alla ♥ Dag! Även om man inte har någon speciell person i sitt liv kan man unna sig det lilla extra idag.

Stor Varm Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

Hoppas du haft en bra helg! :)

2010-02-15 @ 11:14:46
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Petra ♥

sv: ingen aning vad jag ska göra mer än jobba! Sambon vill åka skidor men vet inte om jag vågar! :P Är inte så bra på sånt! :) Själv?

2010-02-15 @ 11:51:23
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0