Första dagen på det nya jobbet

Nu ska jag strax koppla upp mig till mitt första måndagsmöte med jobbet. Ska bli intressant och spännande. Men fatta hur nervös jag är för det första samtalet. Det går inte att beskriva i ord. Vad fan ska jag säga?

Hoppas att jag får pepp nog att kunna fortsätta hela dagen med att vara trevlig och positiv. Hur många bokade möten kommer jag att landa på och hur många "lyft" måste jag göra för att boka hela veckan. Ja det blir minst sagt spännande det här..

Håll en tumme och en tå för mig så kanske jag återkommer vid lunch om jag inte hamnat i något slags koma innan dess..

Kommentarer
Postat av: em

Schpännande! Ser fram emot att höra om hur det går! Btw hinner du med nå blodgivning ikväll troru? För mig skulle det funka idag.

2010-02-01 @ 12:46:45
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0