Hurra hurra för min mormor idá!

Goddagens!

Idag ska jag ta mig i kragen, ska plocka ner mina ljusgardiner som hängt i fönstren sen December och ta bort lite andra ljuskällor runt om i huset. Nu när det inte skymmer förrän vid fyra tiden på eftermiddagarna kan man ju faktiskt ta bort dem.

Mormor fyller 85 bast idag, hon är ju sjukt gammal ändå om man tänker efter. Ca 31025 dagar gammal, fatta vad mycket som har hänt under så lång tid. Tv, dator, mobiltelefon.. ja nästan all form av teknisk utrustning. Mormor som tycker att det är fantastiskt med skrivare och kopiatorer, för oss är det vardagsmat och inte alls speciellt hightech.

Min mormor är den bästa mormorn så Hurra Hurra för min Mormor idá!

Kommentarer
Postat av: MT

fin blogg!

2010-02-11 @ 16:31:45
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0