Mysig kärlekskväll


Igår var alla hjärtans dag och jag blev överöst med sånna där sockriga hjärtan och kärlek. Mormor kom över med en hel arselnal med godsaker som jag genast slängde mig över. När Ph sen kom hit efter sitt arbetspass på sportaffären hade han också med sig sockerhjärtan och choklad som alltid hittar sin väg in i mitt egna pulserande hjärta.

Vi lagade och åt god middag med fläskfilé, klyftpotatis och en god sallad. Ovärderligt gott, nästan bättre än på restaurang.

Kvällen kantades av OS och gott hjärtgodis.

Vaknade tidigt imorse av Phs alarm och steg upp strax därefter. Dagen bjuder på strålande sol även idag och det kan inte bli bättre på en tråkig måndag.

Ska försöka bli klar med mitt virk-projekt idag. Kaffet är slut så det blir nog en prommis till affären för att fylla på förrådet. Kan ju inte virka utan det svarta guldet i venerna.

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

sv: jag åker nog hellre längd än neråt! :P Kommer bara trilla! :) Inte roligt att vara på sjukhus. Ska du dit nå mer?

2010-02-15 @ 12:46:37
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0