On a mission!!


Jag fick ett samtal idag från min vän Embra som ville beställa en virkad Teletubbie till vad jag antar är hennes son. Jag som avskyr de tjatiga färgglada tjockisarna ska nu slänga mig över det här projektet. Vet inte var jag ska börja eller hur det kommer att gå.

Om ni inte vet vad Teletubbies är ska ni skatta er överlyckliga, det är ett vedervärdigt barnprogram där de upprepar allt dem gör hundra gånger. Jag förstår att barnen tycker om programmet, men det är rena tortyrredskapet för vuxna med ett någorlunda befintligt förstånd.

Trots det ska det bli väldigt roligt att prova på att göra en sån där ettrig liten Tubbie.

Tips tages gärna emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0