Virk frenesi

Jag har så mycket virklust att jag inte ens vet var jag ska börja, det är lite frustrerande och roligt på samma gång. Har hundra projekt i huvudet och skulle vilja vara en bläckfisk med 8 par armar just nu.

Självklart ska jag inte missa Fjärde delfinalen av Melodifestivalen. Har lyssnat på enminutssnuttarna av låtarna och min första tanke var att jag inte kände någon avsevärd längtan av att höra någon av låtarna igen. Det är inte ett jättebra betyg. Men jag hoppas att det känns annorlunda när jag sett alla framträdanden.

Nu så nära inpå delfinalen orkar jag inte göra någon genomgång av mina egna recensioner. Det blir nog mest rättvist om jag gör det efter hela alltet är över. Då är det dessutom lättare att tippa vilka som går vidare nästa vecka..

Så kom tillbaka strax efter det är avgjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0