1 Januari 2010

Det här är året då det gäller. 2010 ska bli ett bra år med nya möjligheter och framtidsutsikter.
2009 slutade med feber och elände. Satt hemma i soffan och snörvlade i kapp med Taigas flåsande över alla raketer som smällde utanför. Hon dreglade ner hela soffan så att jag tillslut fick sätta mig på armstödet. Ute gick det inte att vara heller, då blev hon helt galen och skulle bara in. Skakade som ett asplöv och satt klistrad mot mitt ben.

Nä, att vara i stan under nyårsafton är ingen hit för en skotträdd hund.

Idag har det kommit minst en halvmeter snö som jag inte har orken att skotta bort. Jag känner mig väldigt dåsig och svag i kroppen. Behöver nog en dag till då jag bara sitter och slöar i soffan. Egentligen det bästa sättet att inviga det nya året..

Var ni ute på festligheter igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0