Bajs i form - sugen?

Jag skulle vara duktig idag och baka Muffins á la Thomas inför torsdagens firande. Thomas är min morbror. Han älskar dessa muffins.

När mamma har bakat dem har dem alltid blivit perfekta. Men mitt tappra försök att försöka få dem lika fina blev en total katastrof. Det ser verkligen ut som om någon har varit lite risig i kistan och passat på att lägga skiten i söta rosa formar för att festa till det. Inte alls aptitligt.

Jag vet ännu inte hur dessa förskräckliga små verk smakar.
Jag har därför kokat mig en kanna kaffe och ska nu smaka på en.

Den här kanske?!

Det smakar iaf inte bajs.
Det smakar kladdkaka. Men lite mer gräddade muffins hade nog inte suttit fel.
Blir liksom bara en smet av alltihop. Nä, det blir att göra om hela baletten imorgon.

Men vad ska jag nu göra med mina 20 misslyckade muffins?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge dom inte till Taiga för då riskerar du nog å få samma resultat ur henne=)

2010-01-12 @ 15:37:39
Postat av: Angelica

Svar till anonym:

Men du ska veta att hon har kollat in plåten bra länge. Men nej, hon får gott vänta tills middagen serveras. Vill inte springa ut mitt i natta..

2010-01-12 @ 15:53:05
URL: http://theangelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0