En seg råtta

Har varit en otroligt seg dag. Har känt mig lite halvrisig, men inte så att jag kännt mig sjuk. Bara slö.
Men tillslut var jag tvungen att rycka upp mig och piffa lite inför middagen med gamla klassen.
Det blev nåt sånt här..

Vi hade bokat bord på Aschanska villan men när vi kom dit fanns bara en städare på plats. Inte en enda personal så långt ögat kunde nå. En av oss hade mailat och ringt dit senast i Torsdags för att dubbelkolla att allt var okej med antalet bokningar o.s.v. Så det vara bara att omgruppera och försöka hitta ett annat ställe att käka på. Det blev Droskan. Där hade dem Januari-buffé vilket innehöll lite julbordsaktiga kallrätter samt olika sorters kött med klyftpotatis och goda såser. Jag åt så att jag höll på att spricka, magen känns fortfarande som en spärrballong.

Middagen var väldigt trevlig med gott sällskap och många skratt. När de andra beslöt sig för att gå vidare mot Scharinska så vek jag av hemåt. Ganska skönt att krypa upp i soffan och slappa framför teven..

Fick dessutom ett sms av Ph som åkte till London här om dagen. De har äntligen fått biljetterna till John Mayer som dem trodde de blivit lurade på.. Såå skönt!


Kommentarer
Postat av: emma

sv: Bara att börja söka jobb nudå(:

2010-01-16 @ 23:42:12
URL: http://hopppom.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Nä just de, sant sant. :/

2010-01-17 @ 00:23:46
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0