Kramas för värme

Ingen hejd på kylan i Sverige nu inte!

Jag har frusit hela dagen och ändå är jag påbylsad med det mesta som värmer. Lika illa var det igårkväll när jag och Ph skulle krypa isäng. Vi fick ligga ihopkurade med två täcken ovanpå oss för att försöka få någon värme. Undrar hur det ska gå ikväll när jag helt ensam ska lägga mig utan någon som värmer mig?! Får lägga katterna och hunden under täcket som värmefiltar.. även fast mina ben riskerar att bli helt sönderbitna. Det kan det vara värt!

Ska strax ut igen och frysa, måste komma ihåg att sätta i motorvärmaren så att jag tar mig iväg till opponeringen imorgon. Och för er som vill, håll tummar och tår stenhårt för oss imorgon mellan 9.15 -15. Sen får ni höra hur det gick..

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: em

Läskigt med sönderbitna ben :S Lycka till iaf!!

2010-01-07 @ 07:05:30
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0