Nyttogörardag!

Idag har jag röjt och donat här hemma. Känns som att det aldrig tar slut och högarna bara växer även om jag försöker stoppa undan saker. Underligt det där med pryttlar, vissa saker har ingen given plats i hemmet och var man än lägger dem så känns det fel. Är nog dags för en rejäl utrensning någon gång nästa vecka.

Har även ringt några viktiga samtal, bland annat till praktikplatsen. Hörde mig för om det fanns några jobb där, det såg tunnt ut men fick veta att jag var väldigt välkommen tillbaka när det väl dök upp något. Ska ringa några samtal imorgon också för att klargöra vissa saker.

Kvällen har spenderats framför serier på datorn. Efterlängtade serier måste jag säga.

Imorgon ska jag baka inför juntan på kvällen och till examensfirandet på Torsdag. Ska bjuda på lite fika hemma hos morsan för de närmast sörjande. Blir nog trevligt. Inga tårar förmodar jag.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0