Bilbingo, 3:e gången gillt!

Ja nu fick jag äntligen med mig Ph på en Bilbingo. Vi vann ingen kosing den här gången heller, men däremot vann jag en ny lott till nästa vecka vilket innebär att jag absolut måste dit!

Jag kanske inte värvade honom som entusiast men han följde iallafall med mig. Nu vet jag en hord med människor som verkar nyfikna på denna typ av spel.

Den roligaste kommentaren om Bilbingo fick jag i helgen. Från vem låter jag vara osagt..

"Men Angelica, nu måste du förklara.. kör man runt med bilarna när man spelar bilbingo?!"


Nej, självklart kör man inte runt med bilarna, man skulle behöva så jäklarns många bilar per person för det så att det vore omöjligt att frakta dit dem. Men man sitter i sin bil och spelar Bingo på en fotbollsplan, sen när man förhoppningsvis får in en rad så trycker man hårt och bestämt på tutan. Svårare än så är det inte.

Kommentarer
Postat av: Hannah Hedengran

Hahaha... Var det Jojjan eller? :-P



Va kul, jag vill också spela bilbingo. Var, när, hur?? Jag hänger gärna på nästa gång. Säg bara till.



KRAM

2010-07-21 @ 09:39:34
URL: http://hannah.hedengran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0