Bilbingo!

Åh jag längtar som tusan till på Tisdag då jag ska åka iväg på Bilbingo. Har ni inte testat så borde ni!

Plats: Carlshöjdsskolan
Tid: 18.45
Säsong: Varje Tisdag hela sommaren fram till 2010-08-25
Bonus: Det bjussas på kaffe!

För många år sedan åkte jag och Em iväg på ett flertal bilbingosar lite här och var, ända till Täfteå for vi en gång. Vi vann aldrig något, men spänningen var total och vi hade en massa pennor och kartongbitar som vi fäste spelplanerna på. Det är speciellt spännande när man är en nuffra ifrån och man bara väntar in att den sista ska ropas fram så att man får tuta.

Jag trodde att jag hade vunnit en gång, men det visade sig att jag hade kryssat i fel ruta. Snacka om att bli besviken!
Den här sommaren är det kanske min tur..

Em ska vi dra iväg på Tisdag och vinna storkovan??


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är på!

2010-07-03 @ 20:58:24
URL: http://bloggpepp.blogspot.com/
Postat av: Emma

Fan va kul! Jag har varit på bilbingo en gång och då vann vår bil, dock inte jag men jag höll på att skita på mig när de tutade =)

Lycka till!

2010-07-04 @ 19:49:48
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0