Ska jag bli rik ikväll?

Snart bär det iväg mot chansen att vinna storkovan. Lär väl komma hem tomhänt som vanligt, men den som inte spelar kan aldrig vinna!

Jag berättade för min 60+ kollega vad jag skulle göra ikväll med en väldig etusiasm och han såg på mig med en obetalbar min. Som om jag vore helt väck i skallen.. Jag hälsade bara att jag kommer lagom till fikat imorgon om jag blir vinnaren av 10.000 riksdaler. Varpå han var snabb och kontrade med: -Ja det tar ju tid att fixa fika och bjussa på.

Ska försöka mobilblogga lite mellan spelen, men vi får se hur mycket tid som finns till att greja med annat.
Om inte så meddelar jag hur det gick när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0