Spanien i final!

Jag har sett Semifinalen mellan Spanien och Tyskland. Jag skrek rakt ut i tomma luften när målchanserna kom flygande. Spännande match trots måltorkan.

Har hejat på Spanien i matcherna dem spelat, men nu blev det lite jobbigt med Holland och Spanien i finalen. Jag tror ändå att Holland tar hem finalen. Holland har varit mitt favoritland i Vm-sammanhang sedan jag kan komma ihåg. Men hjärtat är delat. Får se hur det ser ut efter första halvlek på Söndag. Jag kanske måste byta land. David Villa har ju blivit lite av en favvis den här turneringen.

Har virkat lite ikväll också, måste börja avverka lite beställningar. Är inte riktigt väder för att sitta med en massa garnnystan i knäet, men vad gör man inte för att få sälja sina verk?!

Kommentarer
Postat av: emma

Men Angelica, är du en fotbollsnörd?:o

2010-07-12 @ 12:56:47
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0