After första dagen at Work

Första dagen avklarad och jag vill hugga av mig ena armen för att jag är så utmattad. Inte på grund av att jag gjort en massa utan för att det var sjukt jobbigt att kliva upp imorse och att en massa nya människor och saker har hamnat inne i skallen. Det tar stor plats och det tar energi att hålla allt på plats där inne. Det börjar fyllas upp till bredden..

Ikväll blir det kanske Kubb ute med Ph och några av hans vänner. Men med tanke på att mina ben pulserar och är trötta efter dagen springandes runt i huset så vet jag inte om dem klarar av att hålla mig stående..

Imorgon firar jag det nya jobbet med några favoriter från klassen på After Work. Så jävla nice! Ska unna mig en öl och en go burgare. Det är jag värd! Sen blir det havregrynsgröt för hela slanten fram till midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0