En hemlis mellan oss

Shhh, säg inget till Ph men jag har varit på en shoppingtur i stan idag efter jobbet medan han och Taiga är i Sörmjöle och njuter vid havet. Jag känner lyxen att inte behöva sätta min fot utanför dörren om jag inte känner för det. Flexade dessutom ut en timme tidigare så att jag fick strosa i lugn och ro. Det var riktigt skönt att bara bläddra bland kläderna och veta att jag inte behöver stressa hem.

Ph kanske inte kommer att märka något, men jag ska inte säga nåt förrän han reagerar, om han nu gör det vill säga.


Tre tishor, två från rean på Gina T och en från rean på Only


En grön tunika från HM och en vit från rean på Rut mfl.


Svarta leggings - Only, ett vit linne - HM och en rosa kofta från Only


Tre HK-trosor från HM och tre från Gina T


Fem par hjärtörhängen från rean på Gina T


Nio par örhängen från Gina T.


Kommentarer
Postat av: Emma

Någon som drar in cash =)

Fina saker du köpt!

2010-06-30 @ 20:01:16
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0