Same shit, different name

På frukostbuffén imorse på jobbet började vi prata dagis av någon underlig anledning varpå jag då säger:

- Jag bor ju brevid ett sånt där Regn och Rusk-dagis.. bla bla bla..

Sen säger en av mina kollegor efter att samtalet hade fortsatt ett tag:

- Fast heter det inte Ur och Skur-dagis?!

Haha, ja bju på den.. ja där visade jag ju verkligen på hur mycket jag Älskar naturens lagar med allt regn och skit!
Och gladare kunde jag ju inte vara ikväll då det har tokregnat här och jag slipper gå ut och bli blöt.

Dagen har varit underbar fylld med kaffe, virkbeställning och Geisha-dokumentär.

Imorgon eftermiddag är jag tillbaka i verkligheten.. all lycka är kort, men ljuv så länge den varar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag säger också regn och rusk-dagis!

2010-07-01 @ 19:01:27
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0