Uppdatering: fredag till nu

I fredags fick jag trevligt besök från inlandet. Jag hade längtat men med tanke på hur trött jag varit efter jobbet så fasade jag för att jag skulle vilja sova vid 22-tiden. Men det gick rätt bra. Vi drack vad vi först trodde var vin, men visade sig vara en aperitif som vi spädde ut med sodavatten, grillade och hade det bara bra.

Sen blev det självfallet utgång i det svinkalla vädret. Pipes blev vårat mål för vidare festligheter. Det är underligt hur man drar till sig olika väsen, ja för de kunde knappt liknas vid människor. Inte alla iaf. Träffade en vän från förr som hade gjort en total make over, snacka om att jag blev chockad när jag såg att det långa håret var ett minne blott.

Igår mådde jag inte lika bra som jag hade hoppats. Det kändes som att jag var sjuk mer än vad jag kände mig bakis. Så kvällen blev lugn. Tittade på Enchanted och sen blev det läggdags redan vid 23-tiden. Lagomt!

Idag har jag försökt vara lite effektiv så att jag ska kunna vara trött efter jobbet resten av veckan utan att få dåligt samvete. Den här veckan kommer att vara otroligt jobbig eftersom att jag fr.o.m imorgon ska ta över allt och inte längre bara sitta brevid och observera. Så om jag inte skriver lika ofta är det för att jag är spyless på datorer och bara vill sova, men jag ska försöka..

Till middag blir det nog tacopaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0