Vad har han i brallan?

Jag tror att Herr Nadal har myror eller hemorrojder i kalsipperna med tanke på att han mer eller mindre sliter och drar sig i bakdelen på byxorna hela tiden. Ungefär lika ofta som paus ges mellan bollarna. Man skulle kunna hoppas på att det är någon som lagt klipulver i underbyxorna, tyvärr ger det inte lika mycket distrahering som önskat.

Tennis, kanske inte min favoritsport men det är ju spännande när det är svenskt deltagande i final. Min enda erfarenhet av tennis är de gånger jag spelat det på mitt Nintendo 8-bit. Så regler och dylikt är lite diffusa, men ju mer man ser desto mer kommer jag ihåg. Det är alla miljoner linjer på planen som förbryllar mig lite.

Ser mörkt ut för Söderling, men som svensk håller man alltid en tumme och en tå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0