Cravings for Coffee

Idag är vädret precis som jag vill ha det, några få plusgrader och strålande sol. Fortsätt så nu!

Svängde förbi min hårt arbetande pojkvän och hälsade på, herregud vad folk är tokiga. Rea gör folk helt skogstokiga! Som tur var fick jag slingra mig ut därifrån med livet i behåll. Efter den tunga pärsen hälsade jag på Phs mamma och äkta man och tvingade till mig lite av deras supergoda kaffe. Det är ett sånt där kaffe man får cravings på. Så nu är kaffe-behovet stillat och jag känner mig väldigt harmonisk.

Ikväll blir det en liten gettogether på Invito här i stan med trevligt sällskap. Det var längesen jag visade mig ute bland folk på kvällstid så det är väl på tiden att man tar sig iväg nånstans.

Igår hälsade jag på hos en kär gammal vän. Det är så skönt att komma till vänner som varken bryr sig om hur man är eller hur man ser ut. Jag kom dit som en luffare och fick höra att jag var söt med mina rosa mjukisar och mina stora Uggs. Jag hade med mig en påse muffins och mutade därför till mig en kopp te som den luffare jag är..

Det var den bästa fredan på länge, slappt och alldeles, alldeles underbart! Tjejsnack behövs i lagom dos ibland.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Okej, tack för tipset :D Jag ska kolla in på deras sida.

2010-03-20 @ 21:25:11
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0