Filippa K och Poh

Som jag skrev tidigare under dagen så skulle jag till Embra och M. Han skulle få sin Teletubbie, Poh.
Han var först lite blyg och trött efter en dag på förskolan, men han tinade upp ganska snabbt och kokade en massa, vilket är vad jag förstår är det bästa han vet just nu.

Jag blev bjuden på gofika och när jag satt i godan ro med ett wienerbröd fulla käften kom söta lilla Maxwell med fint inslagna paket till mig. Jag blev mållös och väldigt glad över innehållet. I paketen fanns två paket te och 4 muggar som jag trånat efter i många herrans år men aldrig riktigt tagit mig råd till att köpa.


Rörstrands Filippa K kollektion

När jag kom hem skyndade jag mig att slänga in dem i diskmaskinen och nu efter middagen fick jag äntligen dricka kaffe ur dem. Dem var verkligen lika goda att dricka ur som dem ser ut att vara. Nu ska jag ta mig råd att köpa 4 till, eller så önskar jag mig dem i födelsedagspresent. Jag fick även en massa garnnystan av E från Järbo. Så nu ska här virkas finfina saker, har redan en idé vad jag ska komma med nästa gång vi ses då dem förhoppningsvis är en till liten människa i familjen.

När jag satt med Filippan i handen kikade jag in på E:s blogg så ser jag att hon lagt upp bilder på när M myser och leker med Poh. Ni måste kolla in den söte lille pojken med sin nya vän!! --> HÄR

Jag lånade en bild från inlägget och så här ska det se ut när man myser med sin nya virkade vän

Visst vill man bara äta upp den där lilla sötnosen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0