Godkänt

Taiga godkände mina chokladcigarrer som jag bakade tidigare idag. Såklart fick hon dem utan choklad, men efter en ville hon bara ha fler.

Det är roligt att hon gillar det matte bakar, men jag vet inte om jag kan ta betyget på allvar då hon för några timmar sen tittade suktande på en genomfryst bajskorv som låg på marken.

Men eftersom att det är det enda betyg jag har att utgå ifrån så får jag helt enkelt se mig själv som en duktig kakmakerska! Smakade också på en av mina muffins (för det heter väl ändå inte muffinsar) och dem blev supergoda. Hoppas bara att mina gäster på Torsdag tycker likadant..

Kommentarer
Postat av: NeMo

ah men det där var ju bara en katalogbild. Om det ska vara äppelträd och grönt får du nog anmäla dig frivilligt som trädgårdsmäster. jag föddes utan gröna fingar ;P

2010-03-23 @ 23:26:03
Postat av: Petra ♥

sv: nu är jag tillbaka igen!! :) Tog bara lite spontan blogg semester! :P

2010-03-24 @ 11:42:35
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0