Googla ba!

Måste bara svänga in här och säga att Google Analytics är grymt! Jag har någon som läser min blogg från Dublin, Irland. Galet! Har även haft några läsare från Finland, Norge, Schweiz och USA. Skitcoolt att en liten sida kan kontrollera var ens läsare kommer ifrån och hur dem hamnat hos mig. Jag kan även se vilken internetuppkoppling ni har och hur ofta ni återkommer.

Så om ni nu läser från olika länder, kommentera gärna så att jag vet vilka ni är. Jag blir ju så nyfiken!

Man kan även se vad folk sökt på och sedan hamnat på min blogg. Roligt att någon hade sökt på "Frispråkarn tönt" och hamnat hos mig.

Testa att koppla upp er med Google Analytics, det är roligt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nä en så länge så är han bara på semester här :)

Så han får springa lite bakom skoter och vara med ute hela dagarna.. Han är så nöjd:)



Hur är det med dig och Taiga?

2010-03-18 @ 10:54:41
URL: http://stillbroke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0