Håll en tumme och en tå!

Sådär nu ligger mormors livshistoria i Postens händer. Vi har skickat till släkt och bekanta i både Sverige, Finland och på Åland. Så nu håller vi tummarna för att breven kommer fram hela och rena och att mottagarna gillar det dem får läsa. Mormors syrra i Finland sa att hon skulle ge betyg på arbetet, så det blir spännande att höra vad hon säger.

Efter att ha slickat kuvert och skrivit adresser tog jag morsans bil till Ersis för att handla hem lite garn. Har fått en beställning på mössa med matchande torgvantar, så det är bara att sätta igång. Hittade en massa fina garner på Rusta av alla ställen. Inte så fasligt dyra heller.

Nu ska jag sätta igång med vantarna och hoppas att dem blir precis som jag tänkt mig..

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Å...vad spännande att boken är klar! Kan knappt vänta tills man får läsa den - jag hoppas att du klistrade ett kuvert till mig också. :-P Och angående schlagern.. Så tyckte jag nog att rätt låt vann. :-) Kramelikram

2010-03-15 @ 19:41:00
URL: http://www.worldofjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0