Svärmorsmiddag deluxe

Vilken flopp det blev igår. Kanske därför blogglusten varit som bortblåst idag.. Känner mig helt tom och än en gång har det svenska folket bevisat sin obefintliga förståelse för det vi måste bidra med till det större sammanhanget i Oslo.

Jag fick som plåster på såren sovmorgon imorse och fick snällt ligga kvar i sängen medan Ph tog Taiga på morgonpromenaden. Och inte nog med det så fick jag frukost på säng, jag trodde jag drömde, men efter att ha fått en släng av urinvägsinfektion så insåg jag ironin i att må bra för stunden. Det ska liksom aldrig få vara perfekt..

I övrigt har dagen varit lugn och till belåtenhet. Har virkat ett pannband och ätit middag hos Phs mamma då en av bröderna var på genomresa och ville träffas. Det bjöds på en typisk svensk maträtt, köttgryta med ris och bärpaj till efterrätt. Supergott! Som alltid kommer man hem med gravidmage därifrån och någon timme senare inser man att mättnadskänslan aldrig kommer att gå över. Men vem klagar?!

Så här sitter man som en pösmunk i soffan och gruvar inför sista promenixen med Taigan. Åhhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0