Tårar och snörvel

Det känns som att min hjärna väger 10 kg mer idag än igår. Misstänker att det är där allt snor ligger och bara väntar på att få komma ut. Skulle vilja snyta mig, men inget kommer ut.. Jag vet, jätteäckligt, men så känns det.

Huvet blir bara tyngre och tyngre ju längre dagen går och samtidigt måste jag kämpa mig igenom ryggövningarna som jag fick igår. Det är inte lätt att stå på alla fyra och spänna musklerna i ryggen samtidigt som hjärnan dunkar och värker. Nu dricker jag C-vitamin så att det snart inte får plats mer. Jag vill inte vara snuvig och hängig. Jag vill vara pigg och alert så att jag kan vara ute i det fina vädret och njuta av solen.

Idag har jag iaf fått höra om världens finaste och mest genomtänkta frieri, nu kommer allt annat man får höra att kännas som en fis i rymden. Det krävs iaf en hel del för att toppa det där! Den här berättelsen fick jag höra samtidigt som jag tryckte in sushi i käften på lunchbuffén. Jag blev mätt och fick fälla en tår.. det är väl så varje fredagslunch ska se ut, eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0