Te och stjärntecken

Nu har jag betalat och väntar på mina små charms. Vill självklart ha en massa andra, men jag får lugna mig lite.

Den första charmen jag auktionerade hem var mitt stjärntecken Väduren för 56 :-. Jag var inne på Ljugs Ur idag för att kolla in vilka charms dem hade, och dem hade faktiskt den här. 398:- var butikspriset och den är mycket finare i verkligheten än på den här bilden.

Den andra charmen jag auktionerade hem var den jag hade siktat in mig på. Det fanns bara ett exemplar på Tradera och den finns ingen annanstans. Inte på Thomas Sabos hemsida eller någon annanstans heller för den delen. Så när det var klart att jag hade vunnit auktionen på Tekannan kände jag ren eufori. Dels för att mitt andranamn är tedrickare och för att den var otroligt söt. 56:- för den också. Eftersom att jag inte hittar den någon annanstans på internet eller i butik så vet jag inte vad den är värd, men minst 198:- iallafall. Värsta kapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0