Våffeldagen är min dag!

Om exakt 10 minuter är jag 27 år gammal, klockan 11.15 plockade doktorn ut mig ur mammas uppskurna mage. Jag var beräknad till den 11 April men pga vissa omständigheter fick mamma och pappa välja när jag skulle plockas ut, och jag måste säga att de valde en bra dag. Våffeldagen och allt!

Ska bli spännande och se om jag känner mig äldre, än så länge känner jag ingen skillnad
Vem vet jag kanske hux flux får några extra rynkor och börjar känna av lederna.. men innan jag tar min nya ålder på för stort allvar ska jag dammsuga och torka golven inför kvällen när gästerna kommer.

Mitt största problem just nu är var alla ska få plats ikväll. Har räknat och vi blir ca 14 personer beroende på om alla kommer som sagt att de kommer. Jag har 5 platser i köket och eventuellt 7 i vardagsrummet. Det blir trångt. Måste gå i skåparna och räkna kaffekopparna..

Ska bli trevligt med lite besök här hemma, fikat är nästan färdigt. Ska bara garnera tårtorna och koka kaffet..

Grattis till mig på min dag! Den enda som saknas är mamsen..

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

men GRATTIS!! :D Hur känns det att vara 27? Jobbigt eller bra? Som vanligt kanske! :P

2010-03-25 @ 16:16:20
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: NeMo

Ser fram emot att ses på måndag! :D

2010-03-25 @ 16:50:36
URL: http://nooli.blogg.se/
Postat av: maisan

Grattis på födelsedagen :) Jag och Janne kommer en annan dag och grattar. Du får göra bort stor främmande först. Lev och må, livet är härligt.

2010-03-25 @ 19:14:08
Postat av: emma

Grattttiis! :D

2010-03-25 @ 23:36:20
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0