Vinsten är här

Idag fick jag hem ett gigantiskt vadderat kuvert med min garnvinst. Kag och Taiga lekte i snön när brevbäraren kom förbi. Först fick jag en bunt reklam i näven, men just innan han körde iväg på packmoppen kom han på att det var jag som skulle ha det stora paketet. Så himla glad jag blev! Jag är supernöjd med alla garner och jag fick blågröna färger som jag hade önskat. Nu ska jag slänga mig över dem och virka något roligt.

Tack Ninni!

Igår fyllde Phs plastpappa år och eftersom att han tyckte att mössan han fick av mig i julklapp "sticktes" så mycket så hade jag gjort en ny av ett annat garn. Till den fick han en tubhalsduk i samma garn. Han blev supernöjd och jag fick väldigt många komplimanger för det jag hade gjort.


Här har vi modellen och födelsedagsbarnet med några av sina födelsedagspresenter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0