VirkVerk till salu

Nu börjar mitt förråd i virklådan att fyllas till bredden och tänkte lägga ut bilder på det jag kan tänka mig att sälja iväg. Det finns andra saker som jag inte hunnit fota än, men det kommer så snart dagsljuset kommer tillbaka.

Så nu kollar jag med er om det finns någon som är sugen på att köpa mina grejer?!



Mössa 150:-


Torgvantar utan tumme 125:-




Pannband 125:-
Torgvantar med tumme 150:-


Pannband 100:-


Torgvantar med tumme 125:-


Barnmössa 175:-
Tossor 100:-
Vantar med snöre 75:-


Barnmössa 150:-
Vantar 150:-


Pannband med blomma 125:-


Torgvantar med tumme 125:-


Mössa 150:-
Vantar 150:-




Barnmössa 175:-


Mössa 150:-

Är det något som ni fastnat för men vill ha i andra färger går det bra att maila mig på [email protected] och berätta vad ni är intresserade av och i vilka färger ni vill ha det.

Kommentera gärna vad ni tycker om det jag lagt ut, konstruktiv kritik är det bästa!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad duktig du är, och superfina grejer! :)

2010-03-18 @ 07:02:08
URL: http://stillbroke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0