BOOM!

När jag fyllde mina ärofyllda 27 fick jag av morbror med familj ett presentkort på BOOM. Efter att inte ha varit där på ca ett år hade jag höga förväntningar på vad jag skulle kunna hitta på med denna summa pengar.

BOOM har mycket men med olika prisklasser. Vissa saker är dyra och andra är snorigt billiga. När jag spatserade ut därifrån hade jag 4 artiklar i påsen och hela kalaset hade kostat ynka 208:- för allt. Men det tog väldigt länge innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle välja. Fanns otroligt mycket jag ville ta med mig hem.

Det första jag stoppade under armen är något jag har velat ha länge. Den fanns inte i vitt men jag bet i det sura och tänker göra det bästa av situationen. Nu står den i badrummet fylld med mina kära smycken..



Eftersom att jag hade ca 80:- kvar på presentkortet så var jag tvungen att hitta något mer i rätt prisklass och gissa om jag blev förvånad när jag vände på den här och såg att den kostade 39:-?!



Det här är en spansktillverkad ekologisk skål som är gjord på återvunnet glas. Varje skål är unik i mönstret inuti och finns i fyra olika färger. Svart, grön, lila och röd. Det fanns tre olika varianter och storlekar på skålarna så gissa om jag hade problem att välja..

När jag sedan tittar lite åt sidan ser jag att det finns ljuslyktor av samma märke för bara 25:-/styck. Sjuka priser för miljövänliga OCH snygga saker.



Som ni ser skiljer sig mönstret inuti..





Alfons är nyfiken som vanligt, han brås på sin matte..

Sjukt nöjd med mina inköp och eftersom att Ph jobbar ett stenkast från butiken så svängde jag förbi så att han fick se vad jag pyntar huset med. Han trodde att jag hade spenderat en mindre förmögenhet på skålarna men tji fick han!

När han slutar ikväll ska vi iväg till pappa och kika på valparna, dem är tydligen vildingar numera och lever om som tusan. Ska bli så roligt, ska inte glömma kameran så att ni får se sen..

 


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

antar att du syftar på om jag är gravid och nej..mina bröst har bara växt..antagligen för att jag ökat i vikt.



kram!

2010-05-07 @ 18:37:24
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe...jag har också såna där ljuslyktor och skål - fast LILA. :-) Fint!

2010-05-07 @ 18:51:00
URL: http://www.worldofjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0