Glass i stora lass

Besökte invigningen av Dåvan 2 där både Sonja Aldén och Sara Larsson stod för underhållningen. Solen var där och förgyllde dagen. Har suttit ute och svettats för första gången i år. Så härligt! Jag besvärades inte ens av bajsdoften som kom med jämna mellanrum, den fick lixom bara vara där. Man kunde även gå en guidad tur inne i kraftverket men jag avstod då jag hellre satt ute i solen och mumsade på glass nr 2. Inte trodde jag att det kunde vara så härligt ute när det bara för någon dag sen var isande kallt och långkalsongerna satt på som ett andra lager skinn.

Väl framme efter en tur i Nickes vrålåk bjöd Umeå Energi på glass i stora lass, bullar och kaffe så att magen blev full. Nu har jag nyss marinerat en fläskfilé som ligger och gottar till sig i kylen. Det blir grillspett hos medlemmar i Hagaligan till middag. Nu väntar jag bara in Ph som knegat på sportaffären hela dagen.

Kan inte annat än att tycka synd om honom som har varit inne hela dagen..

Kommentarer
Postat av: Nemo

nej det e det som e det värsta. filmen va jättebra och jag vet att du skulle gilla den men djurälskare som vi e kan man liksom inte låta bli att gråta.



du får ta hela farmen i famnen

2010-05-10 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0