Mys med barnkräk

Sådär då hade jag varit och besökt familjen på Ålidhem vars barn skulle fotas. Både M och H var snälla och vi fick till ett bra foto som kommer att skickas till tidningen. Håll utkik!

Med mig hem fick jag lite barnkräk på både tröja och i hårtestar, men det var det värt! Fick snusa på lilla H som var vaken den här gången. Hon hade sånna gosiga äppelkinder att jag nästan blev sugen att ta mig en tugga. Jag läste också två otroligt intressanta traktorböcker med hennes storebror. Han kan namnen på olika transportmedel bättre än jag och visade mig traktor på traktor, och en skopa såklart! Pickup:en verkar också vara en favorit.

När jag kom hem var Ph hemma. Jag berättade om mitt nerkräkta hår och tröjan och la till en kommentar om att det bara är att vänja sig. Han lät förskräckt och menade på att jag inte alls behöver vänja mig just nu eftersom att vi inte ens är i närheten av att skaffa oss en egen liten. Det jag menade var förståss att jag behöver vänja mig nu när många av mina vänner föder barn och jag självklart vill träffa och mysa med de små bebisarna. Snacka om att vara livrädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0