Trassel ute

Snacka om att kunna trassla in sig i djurhögen. Jag och Taiga satt ute och njöt men samtidigt tyckte jag lite synd om katterna som alltid får vara inne. Så jag beslöt mig för att ta ut dem båda två. Jag gjorde en smart anordning med de båda snörena som de satt fast i. Men vid närmare eftertanke skulle snöret varit lite kortare.

Det blev ett evigt trassel och jag fick som värsta fångarna på fortet-fånge försöka trassla ut dem ur stolar, bord, flaggstänger, buskar, ja you name it. Jävligt trassligt!

Men det jagades flugor och det spatserades ute i gräset utan minsta klagan från någon av mojjarna. Vilket är första gången tror jag.

Försökte plåta dem, men det var inte det lättaste. Lyckades med några bilder iaf..


Den här damen sprang mest runt runt..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0