Sjukt bättre syn

Sitter i Hello Kitty pyamas och morgonrock med datorn i knäet. Har nyss kommit ur feberdimman och hoppas att den är försvunnen för gott. Det tar på att svettas ömsom frysa. Annars har jag spenderat den mesta tiden idag med huvudet nere i diskhon och kraxat som värsta kråkan. Det lär väl fortsätta hela dagen och kvällen är jag rädd..

Men det har även funnits glädjeämnen idag. Jag har orkat gå ut två gånger med hunden, då sken solen och jag behövde inte frysa. Mina beställda glajjer från Favoptic kom idag och jag har redan suttit i flera timmar med dem på näsan. Har ännu inte bestämt mig för om jag ska behålla dem. Ska bli frisk först så att jag får testa dem med lite spackel också, jag sminkar mig sällan i sjukt tillstånd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0