Vilken natt!

Ligger ute i en av mina älskade relaxstolar och gräddas av solen. Samtidigt har jag pluggat in mina högtalare till mobilen så att jag kan lyssna och nynna till musiken utan att framstå som en dåre för förbipasserande.

Inatt var en hemsk natt. Jag slutade upp på soffan med en gnällspik under bordet. Taiga var hispig som tusan så jag förväntade mig att åskväder var på väg in. Vid tvåtiden gick vi ut för en kiss på gräset men himlen såg oskyldigt blå ut så jag vet inte vad det tog åt henne.

Visste inte vad jag skulle ta mig till. Det fanns inte utrymme för en vaken natt då Ph har tenta idag och behövde en god natts sömn. Så jag tog mitt täcke och min kudde och knölade in mig på soffan. Väl där bl ev det lugnare och efter några turer med katterna så fick jag somna.

Imorse blev det däremot lite stressigt för han som hade tenta. Jag vaknar 8.30 av en duns från övervåningen. Han försov sig en aning och fick ta bilen till tentan. Trist att börja en tentadag med. Trösten blir väl ölen ikväll som han är väl värd efter att slit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0