Är du en jägare?

I mina yngre år var jag en väldigt taktisk och slug liten jägare. Jag jagade, sköt mitt byte och lämnade det blödande i skogen. Mitt samvete var förblindat av nästa offer..

Jag är glad att mina vänner idag konstaterade att så inte längre är fallet..

Idag har jag inskolats i barnvaktens ärofyllda jobb, vilket för min del inneburit:
Gullat
Torkat dreggel
Skrattat
Introducerat ett roligt läte
På- och avklädning
Matat
Bytt bajsblöja
Lekt
Burit
Pussat och kramat
Fjantat mig



allt med ett enda barn under ledning av kvinnan som bar på underverket i 9 månader.

På Torsdag är det tentamen, då gäller det att sätta kunskaperna på prov.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det lät mysigt =)

2010-11-03 @ 09:51:56
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0