Lättat ♥

Idag ska jag prova något helt nytt. Jag ska provjobba i en butik med kvinnlig genre. Det ska bli spännande!

Så inför dagens händelse har jag pluggat och läst otaliga knep samtidigt som Böndernas kvinnor och män kom till gårdarna. Ibland önskar man att skämskudden kunde agera självständigt. När karlarna jonglerade med rosor och bubbel så fick man nästan skämmas över den kvinnliga bonden som inte ens välkomnade männen med en kram. Hur socialt missanpassad får man bli? Blyg eller inte, va fan A-K?!

Hur som helst..

Det är skönt att lätta sitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu har jag äntligen fått en liten stund för mig själv med datorn när lillan somnat. Och jag kan hålla mig uppdaterad.



Haha, gu vad jag skrattade! A-k i bonde ja....håller med fullständigt! "Det är varmt idag, vi dricker lite saft..." Haha...stackars. Mörka killen, är ju ändå rätt vettig. Ja, hujedamig g´hur ska det gå, spänningen är olidlig :-)



KRAM

2010-11-08 @ 15:06:09
URL: http://hannah.hedengran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0