Mekka

Det blev ingen städning, hamnade helt apatisk i soffan och drömde mig bort fram tills det var dax att strosa ner till fikadejten med Kix och AnnaPanna.

Det var jättetrevlig att ta en kaffe, prata om ditten och datten och såklart uppdatering på allt som hänt.

Tror bestämt att jag måste börja skriva dagbok. Mitt minne har helt tappat fokus under de senaste två veckorna. Jag skulle sammanfatta den senaste veckan för tjejerna och kommer knappt ihåg vad jag gjorde i Söndags, Måndags eller Tisdags.. inte Onsdagen eller Torsdagen heller för den delen. Allt är som en enda röra..

Ikväll blir det tv för hela slanten. Först ut är "The Amazing Race", sen får vi inte missa premiärprogrammet av "Vem kan slå Filip och Fredrik?"! Fast jag redan vet svaret så känns det roligt att se fighten.. ;)

Ps. Pappa Pu, du är ursäktad och förlåten. Jag tycker att det är roligt att du är engagerad i mitt privatliv. Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0