Pappan och helgen

Ibland önskar jag att man kunde sätta munkavle på vissa människor, i synnerhet en förälder som blivit tillsagda av sin enda dotter att inte ta upp vissa saker med specifika andra. Ändå går den nyfikna föräldern, pappan i det här fallet och snokar runt. Tack för den farsan, jag vet att du bara vill mig väl, men lugn i stormen!

Jag uppskattar att mina föräldrar bryr sig om mig. Det vore underligt annars. Det viktigaste för mig är att dem är glada för min skull, vilket jag tror är fallet.

Jag är glad för min skull..

I helgen har det blivit bullbak och god middag på Costas. Gjorde asgoda nutellabullar och vanliga kanelbullar igår. Käkade faktiskt två till frukost imorse, det var inte helt fel. Kanske inte enligt tallriksmodellen, men vem bryr sig?!

Nu ska jag ta tag i mitt förfallna hem. Har inte blivit städat på några dagar och då behövs en rejäl omgång med snabeldraken och kanske en sväng med dammvippan.



Kommentarer
Postat av: Essa

Jag är glad för din skull vännen <3

2010-11-07 @ 12:37:01
Postat av: Pappa och Maisan

Pappa hälsar och ber ödmjukast om ursäkt ;)

2010-11-07 @ 16:23:28
Postat av: mamma

Jag är jätteglad för Din skull :D

Kram Mamma

2010-11-08 @ 10:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0