Promenad i vinterland

Jag, P och Taiga tog oss en långpromenad i Gammliaskogen idag. Det var lite trögstartat då första backen kändes övermäktig, men vi tog oss upp och framåt. Taiga höll på att få stanna i skogen permanent då hon skämde ut oss så fort en skidåkare svischade förbi. Efter en timme och en snöängel senare kom vi tillbaka hem till mig.

Vi hade tur som hittade en Blossa saftglögg i skafferiet att värma oss med. Några gamla russin hittade vi också.. Taiga fick inte mer än ett russin och lite mat när vi kom hem, nu sussar hon sött nedanför soffan.

Ikväll är det junta igen. Nu ska jag verkligen ta tag i mina beställningar och innan veckans slut ska samtliga vara klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0