Mina första steg!

Numera går jag utan kryckor här hemma. Har även varit en sväng ute på gräsmattan idag.
Jag gick nog ut ganska hårt med gången eftersom att jag blev illamående bara efter en stund.

Nu har jag legat i soffan en stund medan mamma har städat och fejjat här hemma. Ska få renbäddat till kvällen och det ska bli så skönt att krypa ner i rena lakan ikväll.

Imorgon måste jag vara först att få en tid för att ta bort stygnen, man vet ju hur smidigt det kan gå med vårdcentraler nu för tiden. Jag är inte impad..

Nu ska jag GÅ (läs: stappla) till köket och göra mig en kopp kaffe och sätta mig på farstubron och njuta av det soliga vädret. Så underbart livet är när båda benen fungerar någorlunda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig blogg du har!!!

2010-10-12 @ 21:00:21
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: emma

Ja jag har ingen aning:( hon hade inte mobilen med sig heller så jag kunde inte ringa henne!

2010-10-15 @ 14:12:45
URL: http://hopppom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0