Stresskvartett

Satt ute på farstubron med min tekopp för ett tag sedan. Men jag blev tokstressad av den smältande snön som droppade ner på brotaket i en rasande fart. Pulsen steg och när jag snabbt tagit mig inomhus känner jag hur benet blev blött av allt droppande.

Så tanken på att få lite solstrålar i ansiktet en skön "höst/vinter/vår-dag" gick i stöpet. Nu vill jag ha sommar igen!

Igår drog jag, H och N på bio och såg The Last Airbender i 3D. Jag hade verkligen inga förväntningar överhuvudtaget, men efter 10 minuter satt jag och krängde i den osköna biostolen. Levde mig in i filmen så pass att jag mest troligt gjorde de flesta "Åhh" och "Ahh" i salongen. Jag och Helena var dessutom dem enda i hela salongen som skrattade när prinsessans rådgivare fällde en skön kommentar. Ooops!

Slutet på filmen gav en tydlig antydan på en fortsättning, så det blir att se den också. Hoppas att den kommer snart. Annars måste jag nog se filmen en gång till.

Idag blir det en dag med lite fix. Mamma kommer förbi senare för att ta Taiga på en lång promenad. Jag får nämligen inte ta mer än 20 minuters promenader för min sjukgymnast. Å andra sidan får jag inte heller köra bil, men va fasiken..

Kommentarer
Postat av: Emma

Så du tror att Taiga skulle försvara mig? KUNG! Då vet jag vad jag ska ropa nästa gång. Btw, blogga mera vetja! :)

2010-10-27 @ 16:08:14
URL: http://bloggpepp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0