Taigan hemma på blixtvisit

Idag har Taiga kommit hem. Pappa som haft henne hos sig ska på personalfest och hans fruga skulle på andra festligheter. Så ikväll får vi ta igen lite förlorad tid. Hon ligger redan utfläkt i soffan och myser med mig.

Dem kommer och hämtar henne sent ikväll för att hon ska slippa vara ensam hemma hos dem hela kvällen. Men jag och Helena kom på en smart idé. Vi satte hennes koppel i ett av mina avlagda bälten som jag sedan satte på mig. På så vis kan jag gå ut och låta henne kissa utan att behöva offra en krycka.

Nästa vecka ska hon nämligen komma hem igen eftersom att pappa jobbar förmiddag och då skulle hon behöva spendera dagarna i bilen med minimalt utrymme. Så hon får vara hemma med mig och sen får pappa & Co komma och gå en längre prommis med henne på eftermiddagen.

Mitt mål är alltså att kunna gå ut med henne på en morgonpromenad så att hon får göra nr 1 och 2. Imorgon blir det att träna rörlighet och belastning.

Hej å hå, vi får se hur det går..

Kommentarer
Postat av: Stephanie

fin blogg, allt bra:)?

2010-10-03 @ 13:44:38
URL: http://stephaniekiratsopoulou.blogg.se/
Postat av: josse

du vet att jag ställer upp om det är hundkris!:)

2010-10-04 @ 09:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0