Gla'skit

Jag är glad, inte för att någon är sjuk utan för att jag får jobba.
Det känns underligt att kastas från stora frågetecken till att faktiskt få känna sig behövd.

Glad och vimmelkantig är känslorna i skallen just nu.
Hade bokat in en kloklippning för Taiga idag, som tur är har jag en alldeles underbar sambo som tar hand om det där nu när jag fick jobba.

Fram till Tisdag sitter jag på kontoret, efter det återkommer frågetecknen. Det är ok, helt ok!
Om det ska fortsätta med två dagars arbetslöshet emellan jobbtillfällen är det ju lätt som en plätt.
Men säg den lycka som varar..

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul för dig!

2010-09-08 @ 19:15:18
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0