Kommer att sakna fikat

Slutet på veckan närmar sig.
Idag är det Onsdag och som alltid bjuds det på gott frukostfika på förmiddagsfikat.
Det kommer jag att sakna! Så gott!

Ikväll ska vi gamla socionomer träffas och över några öl diskutera livets alla bryderier, precis så sofistikerat som det låter.. *harklar högt för sig själv*

Igår träffade jag en god vän på Mekka och uppdaterade oss lite. Hon har flyttat hem från ödemarken och "Sveriges avlopp". Hon är så välkommen!

Den här veckan känns fullspäckad, jätteroligt!
Nu måste jag till jobbet..

Kommentarer
Postat av: Emma

Angående bussen vi "väntade" på så går det inte ens en buss förbi hållplatsen för den är helt ny =)

Vägarbetarna trodde nog att vi verkligen var tokiga!

2010-09-01 @ 11:05:17
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Emma

Var ligger Sveriges avlopp? :O Fint med öl på en onsdag ju. Vi hörs imorgon ang. kvällen. Ska ev. på bio men har inte bestämt mig.

2010-09-01 @ 20:32:13
URL: http://bloggpepp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0