Annonser och bruna fejs

Träffade på den bruna, lite finare sidan av mig själv alldeles nyss när jag letade kattbilder till annonsen jag just la ut på blocket.se

Inte riktigt vad jag ser när jag tittar mig i spegeln idag..



Det är grymt hur vintern gör en både blekare och fetare. Man sitter på arslet inomhus för att slippa kylan. Tröstar sig med godis och mat i mängder för att sedan inse på vårkanten att man borde ha levt sundare så att man slapp slita så hårt för de jobbiga kilona man gått upp.

Det gör det inte lättare när man är nykär och har fastnat i sambolivets goda nycker.

Idag är jag ledig, faktiskt ända till Torsdag. Ska bli så skönt att bara vara. Har gjort lite nödvändigheter också här på förmiddagskvisten. Sagt upp avtal med bredband och digital-tv inför den kommande flytten. Annonsen ligger ute på nätet för katterna och nu ska Taigan få komma ut i snön.

Ha en fin och solig Tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0