Dag 2

Lite mer fart och fläkt idag. Har varit en sväng på Haga och rensat ur kyl och frys, blev inte mycket kvar som tur var. Här hemma är det proppat med grejer kyl och frys.. iofs tror jag att den halva vattenmelonen tar upp mest plats.

Idag är första dagen på resten av mitt liv. Det innebär inte lite det. Nya vanor och möjligheter ska införas. Vilket innebär att mitt heliga morgonte byts ut mot en kopp kaffe med en skvätt grädde. Det får helt enkelt lov att gå.

Den här dagen är även min kära Peters 34-års dag. Grattis älskling!
Födelsedagen firar han i Götlaborg med att se Metallica o Co. Ganska skönt att inte ha värsta firandet idag, vi får ta det nästa helg. Då hinner jag dessutom handla presenter utan att ha en nyfiken-strut i hasorna här hemma.

Imorgon är det jobbdag igen. Men den här veckan får jag sällskap uppe på loftet i lägenheten. Taiga ska nämligen hänga med mig på jobbet. Efter att ha okej:at det med chefen såklart! Ska bli riktigt roligt att ha henne där, vi ska dansa på borden och gå på promenader längs havet. Självklart ska jag jobba också, men det ska nog hinnas med. Känns väldigt skönt att köra egen bil dessutom. Då får jag bestämma när jag vill åka hem och eventuellt kanske göra en trip till Häggströms modehus i Lögdeå. Där var det flera år sen jag var sist.

Nä nu är det längesen fröken Öberg Eklund skulle ha gått isäng.. bäst att göra det nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kaffe med grädde? Är det det senaste?? :)

2011-07-03 @ 23:02:03
URL: http://emmablommi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0