Fredagsnöje!

Idag åkte Peter med sin pappa och svåger till fjällen för att vandra och fiska. De ska sova i tält och slåss med myggen, gissa vem som inte är avis?! Istället har jag fyllt min lediga fredagkväll med att stryka sängkläder och stöka bort lite grejer som låg framme. Kanske inte det roligaste men den där högen var helt enkelt tvungen att försvinna. Imorgon ska jag på kalas för lilla M som fyller 3 år. Och senare på kvällen ska vi kvinnor som blev övergivna av fjällvandrarna käka middag tillsammans. Ska bli trevligt! Nu är det godnatt för fröken solokvist då jag misstänker att fröken fräken som ligger under sängen och snarkar kommer att väcka mig lagom till att tuppen gal. Vad hände med sovmorgon på helgen?? God natt på er!

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag då? ^^



KRAM!

2011-07-29 @ 23:57:02
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0